2010-09-07
 22:10:28

Det här skulle skolkuratorn läst!

Jag har hopplöst poppat den här HELA dagen om och om igen! Jag lider inte, men grannarna har nog.



Sån här musik spelar jag bara när jag mår jävligt bra. Och det är precis vad jag gör nu. Mår jävligt bra!
För första gången i mitt liv kan jag gå ut och känna mig snygg och kvinnlig. Istället för ful och äcklig.
För första gången i mitt liv kan jag tänka att en kille ser på mig för att jag är snygg.
Det är en helt ny känsla för mig. En känsla jag verkligen kan lära mig att älska.
Jag trivs med mig själv!
Det skålar vi lite haiwa på!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-09-08, 14:30:25 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Underbart att höra vännen! Va rädd om di kännslera nu!

Ha en toppen dag i dag kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: