2010-09-10
 23:14:30

Att ragga på rätt företag men fel nummer

Mor skulle plocka ut ett paket på Ica här om dagen. En grej till dopet som hon beställt.
Följande sker:

1. Mor hade ingen avi med sig och behövde därför vara så charmig hon kunde så kassatanten ville leta efter paketet.
2. Mor lyckades inte, och därför blev det inget letande.
3. Kassatanten talade om att vi behövde bara ringa företaget paketet var beställt från och få ett nummer så kunde hon hitta paketet snabbt.

Det är nu min mor trasslar till det..

Mor ringer ett nummer, väntar snällt på sin tur och kommer så småningom fram till en trevlig tjej.

Mor: Ja hejsan! Mitt namn är ......... och jag ringer angående en vara som var beställd från er.Och nu är det så att jag ska hämta ut paketet här på Ica men min valp har ätit upp avin där hemma så jag har fått lite problem. Och våran kassatant har vaknat på fel sida så hon vägrar ju leta..Nu skulle jag bara behöva ett nummer av er, går det bra?
Tjejen i luren: Eeeh..du har kommit till 118118...

*mor och tjejen börjar asgarva*


Lars alm
PUBLICERAT: 2010-09-11, 10:29:34

haha säger ju att hela din familj är knasig haha:P


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-09-11, 11:34:49 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Men gud va roligt! Ni e för härlige tycker ja!

Undrer om inte den där chipsbilen jag blogga om igår, låg närmare dej än mej :)

Ha en toppen dag i dag! Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: