2010-09-16
 22:51:37

10 dumma kommentarer som ändå får mig att skratta

1. "Du har inte funderat på att bli lesbisk? Det skulle passa dig liksom..."
2. "Du ser så jävla snäll ut, men egentligen är du bara en ond pungklämmare!"
3. "Men alltså vadå? Varför sätter du på dig strumpor om du fryser om fötterna? Det hjälper väl inte iaf?"
4. "Ser jag gay ut om jag sätter på mig den här?" (det va en kille som fråga och föremålet gällde mitt urringade linne...)
5. "Men vadå? Ingår inte verktyg när man köper hyllor på jysk?"
6. "Men alltså, någon som har hängröv kan väl bara stödja upp med en bh så va problemet löst? eller?" (ja frågan va läskit nog seriös!)
7. "Vad ska du med skor till? Det är ju typ bara 40 minus ute..Jag sätter på värmen i bilen när du hoppar in.."
8. "Om du sprayar mer hårspray så tror jag faktiskt att ditt huvud kommer ramla av av tyngden!"
9. "Alltså måste man separera svart och vitt när man tvättar? Mamma sa det idag men jag har alltid trott att det va en myt..."
10. "Jag tror jag är bög! Jag kollade in en snopp idag och jag tyckte den va snyggare än min! Visst är jag bög då?"


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-09-17, 17:16:47 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

:):):) Haha, gudars möe ska en höre innan örena triller av!

Hoppas du har en fin fredags eftermidda! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: