2010-10-05
 18:24:42

Förlåt mig

Just ja! Jag kände på mig att jag glömt något..
Ja har ju glömt helt att skriva idag! Fy på mig.
Fast jag har inte gjort något speciellt idag.
Pluggat, lagat asgod mat på GI och haft AA möte. (Andra Avenyn)
Motion blir det mer av i morgon. Då kan jag ringa en vän igen. Jag vågar nämligen inte gå själv där i spåret. Inte för att det precis brukar hända något men jag vill vara på säkra sidan iaf. Ifall det händer något så vet jag att någon hjälper mig med att ringa på hjälp.
Men nu har jag inge mer att tala om för idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: