2010-10-03
 22:13:37

En lista för er som har tråkit

Vilken svordom använder du mest? Fitta och fan
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08.00
Hur många resväskor äger du? 2
Använder du flip-flops? Nej det gör jag inte
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica och coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Garanterat ta bilden
Vilken var den senaste filmen du såg? Titta hon snackar också
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med båda två såklart!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Ett hus
Har någon någonsin kallat dig lat? Tio tusen gånger! haha
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen, alla ligger i sina fodral. Jag lyssnar på datorn.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Vet inte, många
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Men hallå! Det va ju en hemlighet?
När var senast någon stötte på dig? Typ idag men det räknas inte.
Vad åt du till middag senast? Smörgås med skinka och te.
Använder du huvtröjor? Ja men inte lika ofta som förut.
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? V.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Bergodalbana.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja det tror jag verkligen!
Vilket riktnummer befinner du dig i? Det ni!
Tittade du på tecknat när du var liten? Klart jag gjorde!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Stort.
Hur många syskon har du? 4 st
Är du blyg inför det motsatta könet? Som fan!
Vilken film kan du alla replikerna till? Ice age, Ghost, Dirty Dancing och några till!
Äger du några band t-shirts? Gör jag säkert
När flög du senast? När jag va liten
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 3 och den 4:e på balkongen
Läser du för skojs skull? Ja absolut!
Pratar du några andra språk? Engelska och ett par ord spanska
Diskar du din egen disk? Ja fast en diskmaskin vore inte fel
Har du gråtit offentligt? Har jag säkert
Har du en stationär dator eller en laptop? Lappis.
Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Absolut! Båda två faktiskt
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej.
Kan du kasta macka? Ja
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Går typ aldrig på bio
Vem var din favoritlärare och varför? Maria heter hon. Bara bäst helt enkelt!
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej, det tror jag inte.
Vad har du för väder? Ja ser inte, det är för mörkt
Har du en blogg? Eh nej?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Religion och svenska
Gillar du att flyga? Ja älskar det!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Igår
Vilken är din favoritdrink? Sex on the beach
Gillar du din boende-situation? Nej verkligen inte
Vilken är din mammas hemstad? Det ni! Det får ni fråga henne om
Din pappas hemstad? Skiter väl jag i..
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Alldeles lagom
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Haha allt för ofta
Vilken är din favoritfrukt? Banan och jordgubbar
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21, värsta pensionären..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ibland
Tror du på liv på andra planeter? Ja faktiskt
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? J defenetivt!
Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror inte på Gud
Vad var det senaste du åt? En smörgås
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är olika.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning
Gillar du senap? Ja, johnnys
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det ordnar sig
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag är höjdrädd men visst! Skulle vara en upplevelse!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Chandler i vänner
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, jag har aldrig vågat.
Tycker du om att krama folk? Klart jag gör!
Skulle du säga att du är trendig? Haha nej
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Chandler i vänner
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror nog på vad ärendet är.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Veronica bestämmer sig för att dö
Tycker du att du är attraktiv? HAHA!
Vad är du allergisk mot? Inget vad jag vet
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Dennis, haha
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla, det är jättekul att läsa såna här listor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: