2010-10-25
 20:04:01

Som ett lyckopiller

T åkte idag och jag saknar honom något så fruktansvärt!
Det pirrar i magen bara jag tänker på honom.
Varje sekund jag får med honom så inser jag bara mer och mer hur mycket jag tycker om honom. Han får mig att må bra på alla sätt.
När han säger: "Men jag kommer ju tillbaka." så får han det att låta så självklart. Och han kommer tillbaka. Det är det som är det allra bästa.

Han kommer verkligen tillbaka.

Han är otroligt charmig, snygg, rolig, galen, snäll, omtänksam, go, kramig, sexig å busig på samma gång.

Han har verkligen ett stort hjärta.

Å han är råsöt när han sover! Så söt att man bara ler när man tittar på honom. Haha jag vet, det är skittaskit att titta på någon som sover, men jag kan liksom inte låta bli heller. Han gapar, å ler på samma gång. Hur sött är inte det? haha

Han är som ett lyckopiller, ju mer man får av honom, destu gladare blir man.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: