2010-10-02
 20:52:31

Har du gjort följande i sommar?

Har du druckit tills du spytt? Nej
Sårat någon? Det hoppas jag inte..
Förlorat en vän? Japp..
Träffat nya människor? Nej
Kysst en främling? Nej
Tagit droger? ALDRIG I MITT LIV!
Haft en sommarflört? Nej
Gråtit? Ja
Skrattat tills du kissat på dig? Haha nej, men skrattat har jag!
Tältat? Nej
Varit vaken en hel natt? Ja
Solat? Ja faktiskt!
Badat? Hmm..Jag kan inte minnas att jag gjort det!
Haft ett förhållande? Nej
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/taturinger? Nej men snart ska jag nog göra en percing..!
Läst en bok? Ja typ 3 och en halv
Skickat fel sms med flit? Nej
Suttit vid datan en hel natt? Nej
Näckat? Haha nej
Solat naken? Ja faktiskt
Fått utegångsförbud? Nej
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja till Wilma och min familj!
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nej
Varit i slagsmål?
Nej
Pussat någon utav samma kön? Nej
Sjungit högt på ett berg? Nej
Kysst någon i regnet? Nej
Kysst någon i skogen? Nej
Kysst någon du inte borde? Nej
Tappat rösten? Nej
Varit på festival? Nej
Gått upp i vikt? Ja
Gått ner i vikt? Ja
Bränt dig? Nej           
Fått en ful bränna av tex kläder/smycken? Nej
Varit utomlands? Nej
Gjort ett bra köp? Ja, många!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej
Haft skadeglädje? Haha många gånger..
Sovit under bar himmel? Nej
Vad kommer du sakna mest? Solen och värmen!
Har du svarat ärligt på alla frågor? Självklart!

Haha det mesta blev det nej på..Vilken kul typ jag är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: