2010-10-17
 23:42:04

Ja, man kan sakna någon efter en sekund!

Om ni bara visste va T är go. Han har precis åkt och jag saknar honom redan!
I fredags när han skulle komma så sa han runt 15.00 att han skulle komma. Han kom 14.30 ungefär, och gissa om jag höll på att kissa på mig när han skrev att han va utanför! Jag skaka som ett asplöv och jag lovar er att jag verkligen höll på att svimma! Sen ringde han på dörren å då hade nog hjärtat kunna stanna! Och när jag öppnar dörren sen så står där världens snyggaste karl! Jag vela ge honom en hejkram men ja våga inte. Haha!
Sen så kom han innanför dörren och jag blev coollugn! Precis som på torsdagen. Vi prata i flera timmar. Tills det blev mörkt. Sen såg vi film å jag fick ÄNTLIGEN krypa upp i hans famn! Det är en sån där go famn man kan stanna i hela dagen. Men någon puss det fick ja då inte. Jag som längtade..Haha.
Men ni behöver inte vara oroliga, klockan 2.00 så fick jag äntligen min puss!
På morgonen när vi vakna av hunden så låg han där och log så sött. När ja fråga varför så vela han ju mysa, haha. Och så klart va jag ju inte sen på det! Jag älskar ju att mysa på morgonen!
Jag trodde han skulle vara ganska tyst sen under lördagen, men han är nog som mig lite, att när den där spänningen släppt så går det inte riktigt att få tyst på honom, haha!
Det har helt enkelt varit en underbar helg med världens goaste man!
Han är verkligen inte som andra. Under dom 2 veckor vi pratat med varandra innan han kom, så har han inte en endaste gång försökt att prata snusk. Jag uppskattar det verkligen!
Jag misstänker nästan att du läser det här T..Din nyfikna rackare! haha
Så till dig vill jag bara säga:
Tack för en underbar helg med massor av skratt, prat, mys, pussar å annat.
Du är UNDERBAR!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-19, 09:50:50 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Bau! Va mysigt! Sikken goding du fått tag på, eller va det han som fick tag på dej? :) Glad för din, eran skull e jag iallafall! :)

Ha en toppen dag i dag! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: