2010-10-11
 01:29:33

Svar från frågestunden!

Ja ni ser! Va ni bättra er! Bara för att det blev så många bra och kloka frågor så får ni se hur ja ser ut med i slutet. Många har ju undrat det.
Tack för frågorna! Det va roligt att svara, haha.
Ska du mysa i helgen?
Kanske, kanske inte. Vem vet? ;)

Vem av alla killar har varit bäst i sängen?
Här tänkte jag länge och väl innan jag kom fram till att ingen påverkat mig speciellt mycket. Är det bra eller dåligt?

Hur många syskon har du?
Jag har 3 systrar och en bror. Två av systrarna är halvsyskon men jag räknar dom som helsyskon. Samma med min bror, han är också halv men han räknas som en helbror. Jag tycker att man räknas som syskon så länge man delar samma blod.

Träffar du din släkt?

Dom flesta träffar jag. Som mamma och mina syskon. Men inte min pappa och övrig släkt. Dom flesta lever nog inte heller om jag inte minns fel.

Vilka är din 10 bästa filmer?
Hmm..På första plats kommer LÄTT Old dogs, sen Tooth fairy, Dirty dancing, Grabben i graven bredvid, Ice Age, The last song, Armageddon, Darknes falls, Den otroliga vandringen, Lejonkungen. Sen finns det otroligt många fler!

Favorit färg?
Blå och svart.

Bästa godiset?
Hmm..Haha ja vet inte. Lakrits kanske.

Bästa chokladen?
Marabou, lätt

Vilken är din bästa bok?
Veronica bestämmer sig för att dö

Vilken är den bästa tandkrämen? ;)
Sensodyne eller hur det stavas, HAHA!

Vilken är din favorit författare?
Kay Pollak absolut!

Vilken är din orginal hårfärg?
Mörkblond

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Ett riktigt seriöst, men sen är det väl några få man försökt kämpa för men som tillslut skitit sig iaf.

Hur ser ditt liv ut om 5 år?
Förhoppningsvis har jag ett jobb jag trivs ganska bra med, en hund, jag har nått min målvikt och absolut ett fast förhållande.

Hur är ditt dröm liv?
En bra karl, hus, hund och barn.

Vad är ditt dröm yrke?

Mjölkbonde eller städerska, haha

Vad ville du bli när du var liten?

Snut, haha!

Vad är det bästa du vet?
Det är nog den klassiska scenen att mysa ner mig i soffan till en bra film och ha en varm karl att mysa in mig i. Pussas lite.

Vad är det värsta du vet?
Folk som ljuger och inte står för vad dom säger.

Om du fick resa till vilket land du vill och bo där i 1 år,vilket skulle det bli?

Australien

Vad skulle du göra om du fick spendera en dag med din älskade.Hur skulle du vilja spendera den på bästa sätt?
Haha ja jag är ju inte så kräsen av mig. En mysig hemmakväll är aldrig fel.

Vilken är din favorit rätt?
Ingen speciell egentligen, men om ja måste välja så blir det syrrans tortelinilåda.

Vad är det värsta du varit med om?
Det värsta jag vart med om är nog när jag var rädd för att komma hem. En kille misshandlade mig och ja det är nog inget jag ska gå in på.

Vad är du rädd för?
Spindlar! Absolut!

Om du fick spendera en dag med vem du ville i hela världen,vem skulle det vara?
Min bästa vän i hela världen. Han gick bort för några år sedan.

Vad vill du ska ha hunnit hänt för att ditt liv ska bli bättre innan året är slut?
Jag vill ha ett jobb, den killen jag vill ha så klart och en fungerande telefon skulle inte vara fel.

Hur har du växt som person från tidigare du har pratat om?
Eftersom jag vart med om ganska mycket i mitt liv och skaffat mig många erfarenheter så har jag absolut växt som person nu dom senaste åren när jag lärt mig att hantera det förflutna. Jag har fått enormt mycket bättre självförtroende och jag värderar mig själv mycket högre. Jag har lärt mig att se mig själv som en unik människa som har mycket att lära andra och skänka glädje än att vara en nobody och en skugga som inte förtjänar någon lycka i livet. Eftersom mitt självförtroende ökat har jag nog också blivit kaxigare. Men det är inget jag ser som ett problem.

På vilket sätt trivs du med ditt liv nu mot hur det har vart tidigare som du har skrivit i bloggen?
Jag trivs absolut med hur jag ser ut! Visst, jag har för mycket att ta i, men det är inte längre något som stör mig på samma sätt som förut. Jag trivs med mina vänner jag funnit på vägen och jag trivs så klart med att bo i egen lägenhet.

Vad tycker du är meningen med livet?
Att älska livet som det är i nuet. Att vara glad och ta vara på den tiden man får.

Hur skulle ditt liv se ut om du fick bestämma?

Då skulle jag vilja ha ett jobb jag trivs med, vara förlovad (eftersom jag inte vill gifta mig så blev det förlovning, haha) ha barn, hus, hund och en bra inkomst. Trevliga grannar och en god gemenskap. Lite hemmafrustuket tror ja. Baka bullar åt barnen å åka på familjesemester i husvagn och campa.

Ska du ligga med Tony i helgen?

Men gud, va ska ja svara här? Haha..

Vad va hemligheten??
Att jag ska träffa en otroligt härlig man i helgen som får mig att skratta och må bra.


Sen bara för att ja fick så många frågor så bjuder jag på två bilder av mig själv. En seriös och en oseriös.
Haha den ni!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-11, 09:18:01 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Go morron! Där fick vi möe svar! :) Snygga bilder åxå :) Ha en toppen dag i dag Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: