2010-10-06
 09:11:13

Ursäkta ilskan men jag börjar bli jävligt less..

7.15 var jag uppe idag. Före hundfan bredvid! Helt otroligt...
Men i vanlig ordning fick jag inte vakna av mig själv.
Nej idag va det någon jävel som stod och smällde i portdörren så högt det vara går.
Hundfan? Ja han börja yla vid 9..
Ibland älskar jag den här trappen så det gör ont! (Ni fattade ironin va?)
Jag blir så jävla trött på folk som inte fattar att det finns fler än dom i det här huset!
Dom dunkar technomusik till 4 på morgonen så väggarna vibrerar, dom låter hunden yla 6,7 och 8 på morgonen utan att fatta att det stör folk, dom skriker i trappen, smäller i dörrar 7 på morgonen (nej det va inte första gången idag), står på balkongerna och skriker så högt det bara går på nätterna och dom startar motorcyklar mitt i nätterna och står där och dånar i högan sky.
Om jag är trött på dom?

SÅ ENDA IN I HELVETE!!

Jag vet att jag är värsta gnällkärringen men någon måtta på det hela får det fan vara!
Det handlar om respekt.
Och vad jag vet så finns det inte någon som helst jävla respekt i det här huset!
Och inte fan spelar det någon roll om man lämnar in någon klagoanmälan heller, det görs ju fan inget åt saken iaf!

Nej det här jävla området ska jag då fan inte rekomendera när jag flyttar!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-06, 12:14:03 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Åh, va jag lider med dej! Förstår att du e ilsk, gå in på argalappen.se :) Där kanske du hittar nån litten fin lapp som du kan skrive ut å sätte upp i hallen te grannera :) Cool spindel i badet åxå såg ja, trösta dej med att han e ju iallafall tyst :)

Ha en toppen dag kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: