2010-10-16
 20:40:42

Tiden går fort när man har roligt

T står i duschen så jag passar på att skriva lite.
Han är fantastisk, ni ska bara se :) Å så är han snygg som fan!
Jättemysigt va det igår, inatt och imorse. Han va tydligen så där kramsjuk på morgonen, fast det tala han inte om. Det märktes bara väldigt tydligt, haha.
Dagen har bara sprungit iväg idag tycker jag. Ena stunden så vakna vi vid 10-11 tiden av hunden som yla bredvid. Sen nu så är klockan så här mycket! Men tiden går fort när man har roligt som man säger..haha.
Snart ska vi kolla på It. Ni vet den om clownen som bara är allmänt skitäcklig?
Jag lägger upp den senare. Imorn kanske.
Nu kommer han nog ut snart, å då kan jag ju inte sitta här å skriva när han luktar så gott! ;)


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-17, 14:31:53 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Va gött me myspys vännen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: