2010-10-09
 20:28:12

The tooth fairy



Handling:
Dwayne Johnson har huvudrollen som Derek Thompson,
en av de allra tuffaste hockeyspelarna - tills
han åker på en veckas straffarbete som otippad tandfe!
Han tvingas gå runt med fjolliga vingar och lära sig jobbets
trollkonster av de silverbevingade ledarna, men Derek Thompson
bestämmer sig för att göra det på sitt sätt och bevisa att han har vad som krävs!

Skådespelare:
Billy Crystal, Ashley Judd, The Rock, Julie Andrews,
Stephen Merchant mfl...

Omdöme:
HAHA! Så jävla bäst! Jag gillar hela hans sätt att vara en tandfe. Det kommer både scener då man fnissar och skrattar så man nästan grinar. Jag fick ont i magen. Jag ÄLSKAR den! Haha!
Han är så jävla kaxig och självgod hela tiden. Men fru tandfe, tandfeernas tandfe, hon trycker ner egot direkt! Ja fan ni måste bara se den!
Jag tycker att det absolut är en film för hela familjen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: