2010-10-14
 19:07:10

Svar på kommentar:

Eftersom jag har problem att komma in på din blogg Blackmisery så får du svaret här :)

Fråga:
Men, jag liksom trodde ju att du va med på ett hörn i år...va det inte så? :) Det hade ju jag hoppas på, jag gillar dom som busen iallafall, detta kommer att bli kul! :)
Hoppas du har en toppen dag!
kram om

Svar:
Haha jag tror det va dom förra bönderna jag skulle söka till. Jag skrev ett brev till en av dom men jag fega ur att skicka det, haha.
Men i år va det så inte min stil på pojkar så det blev inget :) Och nu vill jag inte söka heller när det finns en bra karl ;) kramar och ta hand om dig vännen!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-15, 15:28:02 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Va fasiken, va det dom förra! Haha, ja kanske inte håller toppklass i år :) Mena inget illa, egentligen, men det hade ju vart gör kul om du va med! :)

Nu önskar jag dej varmt lycka till med "ikkebonden" Hoppas ni får en toppen helg! Syns på sönda! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: