2010-10-01
 10:05:15

Och så fick ni ett god morgon

Goooood morgon gott folk!
Än en gång väckte Sven-Bertil mig. Grannens hund.
Varje dag jag betämmer mig för att sova ut riktigt ordentligt, ja då ylar han som en dåre där inne.
Bestämmer jag mig för att ställa klockan på 8.00, ja då håller han käft.
Precis som att han vet.
Jag ska minsann ge igen en vacker dag..Va så säker! *skrattar mordiskt*


Millah
PUBLICERAT: 2010-10-01, 10:54:34 | URL: http://millahoman.blogg.se/

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: