2010-10-07
 15:47:49

Ni får veta mycket men inte allt

Jag har massor jag skulle vilja dela med mig till er. Men just nu kan jag inte.
Det är nämligen lite hemligstämplat.
En syster vet. Och eftersom en vet så vet snart hela familjen. Dom fungerar så..
Men det gör faktiskt inget. Dom får ju veta tids nog iaf.
Ni med. Men inte just nu. Visst suger det lite?

För övrigt så har Wilmafisen suttit fotomodell en stund idag. Ja okej, typ hela dagen..
Men visst är hon väl vacker min lilla ängel?

(Jag syftar på inlägget under)


Jenny
PUBLICERAT: 2010-10-08, 07:58:28 | URL: http://jennyisaksson.bloggplatsen.se

himla fin kissekatt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: