2010-10-14
 21:18:16

Men troligen kommer jag va nära att kissa på mig imorn!

Oj va jag har glömt bloggen. Typ.
Jag har städat hela dagen! För jag får ju så fint besök imorn :)
I en sån här stund brukar jag normalt vara sjukligt nervös, men det är jag inte nu.
Städa gjorde jag inte av nervositet, det gjorde jag av ren artighet så han slipper komma till en svinstia. Visst är ja väl för snäll ibland?
Jag ser verkligen fram emot det här. Normalt så brukar jag inte gå med på att träffas så här snabbt. Men det är något med honom som gör att jag verkligen vill det här. Jag har blivit van med att alla killar jag skriver med, skriver snusk, men den här mannen, han har inte ens prövat en halv gång. Och gissa om jag uppskattar det!
Han är snäll, omtänksam, rolig, go, snygg, härlig och manlig på samma gång.
Hur ska det här sluta?
Svaret får ni nog på söndag kväll eller måndag. Se fram emot det ni! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: