2010-10-11
 23:56:02

Kommentera riktigt om ni ska kommentera!

Jag har funderat på en sak. Jag läste nyss en blogg om hur man kommer med på "mest aktiva" på framsidan av blogg.se. Enkelt, man skickar bara typ "Hej, allt bra? :D" till 200-300 bloggare per dag och sedan svara tillbaka. Det är tydligen en aktiv bloggare.

Nu vet ni hur man gör!


Men det va inte det jag ville säga med det här inlägget. Jag ville poängtera vad hon också tyckte va jävligt jobbigt. Och jag håller så med henne!

Om man precis har skrivit ett inlägg om hur dåligt man mår.
Exempelvis "Fan, allt är piss idag..Jag vill bara försvinna bort någonstans..Jag orkar inte blogga något mer idag. Hej." Som en kommentar på det kan man få: "Hej, allt bra? :D"
Alltså, jaha? Va dom få meningarna för jobbiga att läsa eller?

Snälla, om ni ska kommentera, läs inlägget först!

För att jag ska svara behöver ni inte skriva och fråga hur jag mår.
Kommentera inlägget istället med vad det faktiskt handlar om!

Då svarar jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: