2010-10-20
 23:59:21

Ibland får man gnälla

Jag har så ont i halsen att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen! Det är pain in the ass att svälja! Jag kan inte gäspa, prata, skratta eller viska för då känns det som rakblad som skär...Äta ska vi inte ens tala om...
2 alvedon om dagen måste ja ta för att ens kunna känna mig som någorlunda människa!
Och nu har jag tappat rösten! Knappt ett pip kan ja få ur mig.
Trevligt det här är!
Ja tyck lite synd om mig!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-21, 09:39:44 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Jag tycker gör synd om dej! Krya på dej fort, öka alvedonena te max dos å ta dej en whisy ska du se att det rätter te sej!

Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: