2010-10-11
 21:46:29

Har folk flippat ur eller?

Är det något jag bara hatar så är det snusk killar.
En skrev till mig nyss att jag skulle kolla in hans album.
Och ja, jag gjorde det. Skulle inte ni liksom?
Det här va på en chatsida naturligtvis.
Och där står han helt jävla naken å smeker sig själv!
Som att jag vill se liksom???
Hur fan kan man ens skämma ut sig så? Va fan är det med folk egentligen?

Om jag vill se någon naken så är det enbart den jag är tillsammans med.

Va fan ska jag vilja se alla killars jävla pittar för???


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-13, 09:24:25 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Det finns fölk te allt, könstigt att man fortfarande kan bli förvånad, Pinsam kille

Ha en fin dag i dag kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: