2010-10-11
 10:34:23

Fullt upp



Igår ringde mor min och undra om jag kunde vara hundvakt. Och självklart kan jag det!
Han är inte specellt svårvaktad och plugga spelar ju ingen roll vart jag gör det, huvudsaken är ATT jag gör det.
Runt ett skulle hon hämta mig sa hon så jag har ju lite tid på mig att städa, klä på mig, duscha, borsta tänderna, äta frukost, glo lite här och fixa håret. Ja fast i olika ordningar då..
Jag har fullt upp nu dom senaste timmarna!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-11, 17:13:15 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Du e så duktig, alltid! Hoppas det går bra att kombinera di två, inte alltid lätt med en litten valp, di vill gärna hitta på egna "lekar" di :)

Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: