2010-10-13
 20:50:22

Då skulle ni hört va syrrans kille sa!

Alltså har dom typ lågbudget på bönderna i bonde söker fru i år?
Varenda en är ju tönt!

Spinkisen:
"Jag skulle kunna kyssa henne direkt..HAHAHAHAHA...Men det kan jag ju inte."

Och hon bruden vågar inte dejta en kille som samarbetar med kyrkan för hon svär.

Jag har alltid älskat Bonde söker fru, men det här tänker jag då inte följa!
Eller jo kanske..men bara om jag känner för att skratta åt töntar!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-10-14, 18:14:35 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Men, jag liksom trodde ju att du va med på ett hörn i år...va det inte så? :) Det hade ju jag hoppas på, jag gillar dom som busen iallafall, detta kommer att bli kul! :)

Hoppas du har en toppen dag! kram om


liindblaads
PUBLICERAT: 2010-10-14, 18:58:10 | URL: http://liindblaads.blogg.se/

Tack för att du är med ! en vinnare läggs upp ikv :)



//liindblaads



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: