2010-10-13
 17:08:55

2010-10-13



Hösten är här. Det börjar bli kallt å tjockkläderna plockas fram.
Jag hatar vintern, men hösten är verkligen speciell.
Alla färger, den friska luften, myset å filmtittandet.
Höststädningen börjar nog dom allra flesta bli klara med. Om inte så har nog dom flesta iaf börjat.
Vilket betyder att värmeljusen åker fram. Dom har jag längtat efter.
När det blir så där mörkt och mysigt ute så brukar jag tända ljus i hela lägenheten, ta fram min bästa bok, den varmasta filten, en kopp te eller choklad och bara mysa.
Det är livet.
Vintern har sin tjusning den med. Men hösten, den slår den inte.


En bögs liv
PUBLICERAT: 2010-10-13, 17:58:15 | URL: http://morgans.nu

Gud vilken fin kommentar, gud vad rörd jag blir <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: