2010-10-04
 19:31:46

1 timmes motion


Nu har jag vart ut och motionerat en timme. Riktigt skönt!
Pratade i telen samtidigt och insåg att det sjuttsingen inte är långt till 30...
Usch va gammal jag börjar bli!
Vi diskuterade bland annat hur svårt det kommer bli att gå ner i vikt när vi väl blitt så galma,därför skulle vi börja i tid nu. Och ja, jag klagar ju inte om jag tappar ett par kilo precis!

Efter att jag kom hem hoppa jag in i duschen, sjöng lite, och kom ut som en ny människa.
Jag älskar att komma ut så där kräftröd och lukta blåbär. Då mår ja bra!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: