2010-11-09
 18:36:34

Äntligen fick jag ur mig det!

Jag har en känsla i kroppen jag inte känt på bra länge. En känsla som stört mig hela dagen. En känsla jag inte blir av med hur lätt som helst. Bitterhet.
Därför ska ni få en bitter lista idag.

Jag stör mig på följande:

1. Folk som säger att man inte är en riktig vän för att man inte hade tid att lyssna EN gång. EN jävla gång?!
2. Folk som gör slut, blir ihop, gör slut, blir ihop, gör slut och blir ihop oftare än dom själva byter underkläder! Bestäm er för fan!
3. Människor som säger att dom ska lyssna på mina problem, men ändå fortsätter konstant att prata om sina egna. Som för den delen inte ens är några problem! Inse det någon jävla gång! Någon gång kan man behöva en vän som bara lyssnar också...
4. När någon säger att den hatar en person men ändå fortsätter smsa, ringa, träffa och umgås med personen. Herregud, är människan så jävla hatad så va fan ska du dit för då?? Någonstans bör du ju gilla människan, annars skulle du ju inte ha sånt jävla behov av att vara med den personen!
5. Människor som ska har sånt enormt bekräftelsebehov att det är äckligt åt det! Ja, jag har förstått nu att du alltid är skitsnygg..Även om du skulle ta i en elkabel och bränna bort allt hår på huvudet!
6. Folk som hånglar med 4 personer samma kväll och ändå tror att den inte gjort något fel om någon blir sur. Hallå?! 4 personer samma kväll fast du nästan är tillsammans med någon annan? Tycker du själv att det låter som en lysande idé? Hade jag varit den personen du hade det på G med hade du vart ute ur mitt liv för länge sedan!
7. Folk som avbryter just precis när man ska säga något roligt. Hallå ditt pucko! Är du så självupptagen att du inte har tid att lyssna 5 minuter ens?!

Tack för att DU lyssnade! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: