2010-11-10
 15:48:50

Lite rolig läsning!

Tänkte ge er en lista på bra bloggar som jag följer. Och varför jag följer dom! :)

1. Egoinas värld. - Hon har en underbar humor, till den största delen, och ibland är hon helt allvarlig. Hon vann även årets blogg för er som missade det. Jag röstade på henne! Och hon förtjänar titeln för hon får en verkligen att fnissa högt bakom skärmen.

2. En bögs liv. - En härlig och go kille med ett otroligt varmt hjärta som pratar öppet om hur det är att vara homosexuell. Jag kommer inte ihåg hur jag kom in på hans blogg men det var ett par månader sedan och jag har följt den enda sedan dess!

3. Ketchupmamman. - Herregud vad hon alltid får en att skratta högt! Hon har en underbar humor! Ibland skriver hon längre texter och lite mer sällan kortare. Men alltid är hon lika underbar! Hon lyfter upp en när dagarna känns grå.

4. Lady Dahmer. - En småbarnsmamma som verkligen gör mammalivet på sitt eget sätt. Hon svarar alltid på läsarnas frågor om dom undrar över något speciellt och dom som försöker sig på att vara kaxig ger hon tillbaka mot. Hon är totalt underbar!

5. Missmorot. - En god vän till mig som fått sitt första barn. Hon berättar hur det är att vara ung mamma och hur hon tacklar kärleken. En fantastisk människa med ett stort hjärta.

6. Jenny. - Också en vän till mig. En härlig tjej med underbar humor! Hon skriver om sin vardag, lägger ut underbart fina bilder hon tagit, hon skriver om hennes träning och en massa annat skoj!

7. Becoolsodapop. - Den här bloggen handlar först och främst om serier. Hon är grymt uppdaterad på vad som kommer och när avsnitt har premiär. Ibland skriver hon om sin vardag, sina funderingar om livet och ibland ger hon bra tips på träning.

8. Beccas kreativa värld. - Om du är ute efter sjukt snygga hemgjorda smycken, lycktor, väskor, lerfigurer, ja you name it! Då kommer du älska den här bloggen! Sakerna hon gör finns även att beställa till ett billigt pris. Hon är sjukt duktig och gör alla grejer själv. Gå in och beröm henne lite vet ja! ;)

9. 14 år och gravid. - Den här bloggen följer jag för att jag tycker att hon är bra helt enkelt. Ja tycker dock att hon kanske är lite för ung för att redan bli mamma..men beslutet är hennes och jag tror faktiskt att hon kommer kunna klara det bra. Det är vad jag vill hoppas i alla fall.

10. Nemo. - Honom följer jag inte för att han är "känd", jag följer hans blogg för att jag tycker att den är bra! Han är seriös och inte som andra storbloggare. Han kan stå för när han har gjort ett fel och han skriver på ett bra sätt och har mycket variation. Precis vad jag gillar!

11. Jockeboi. - Hans blogg följer jag inte heller just för att han råkar vara "känd". Han har en underbar humor och har en helgalen blogg många gånger. Därför följer jag honom. Dessutom gillar jag att han inte hela tiden ska vara den där tuffa killen som ska få så många brudar som möjligt, utan han visar att han är en helt vanlig kille med känslor.

12. Blackmisery. - En underbar människa med världens varmaste hjärta. Tyvärr så har hon det inte alltid så lätt. En människa som hon förtjänar all lycka och tur i världen! Hon lyser upp allas dagar med sin värme.

13. Frankieboy. - En snäll man med otroligt många känslor. Är det inte fotbollen som gör honom nervös så är det kärleken som knackar på dörren. Men alltid är han lika snäll.

14. Eliiasmamma. - En ung mamma som skriver om sin vardag ihop med sin son och sin kille. En otroligt snäll tjej som aldrig bloggbråkar eller snackar skit.

15. Jellica. - En tjej som skriver om precis allt! Allt från mode till humor och sin helt vanliga vardag. Hon tar upp många bra diskussioner och svarar alltid på läsarnas frågor!

Nu har ni lite att läsa och titta runt på när ni får tråkit! :D


FrankieBoy
PUBLICERAT: 2010-11-10, 18:30:41 | URL: http://frankieboys.blogg.se/

Tack


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-11, 17:57:13 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Baw Men käre vän va go du e! Tack så möe kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: