2010-11-08
 18:41:14

Och inte hann vi mysa heller!

Ja alltså förlåt..Det har vart mycket bus och grejer i helgen så jag har inte haft tid att blogga.
Men jag ska försöka sammanfatta lite kort :)

För det första har vi myst som sjuttsingen. Sen har vi myst lite till. Och så fick vi tråkit, då passade vi på att mysa ännu mer eftersom vi knappt hunnit med det kände vi. Sen blev det också lite jobbigt i längden så vi kände för att mysa lite och fundera på vad vi skulle göra sen.
Men SEN så handlade vi lite. Jag skulle nämligen bjuda karln min på middag.
Och lite lyxmiddag ska han ju ha när han är så go.
Så han fick kycklingfilé, klyftpotatis och hemgjord kantarellsås. Han åt och han dog inte. Så jag antar att han inte dör av matlådan heller som han fick med sig.

"Vad har jag gjort för att förtjäna det här?" sa han.

Du gör mig lycklig. Är svaret.

Under tiden vi var på affären så handlade T ett chokladägg. Jag fick presenten som var i.
Så här såg den ut:



Kan ni förstå varför jag fick leksaken? Haha det kan jag...

Sen va Wilma lite otrogen mot mig...




Ja och man kan ju se vad hon trivs! Karltokig är vad hon är min ängel :)

Sen nu på morgonen har vi myst hela morgonen innan han åkte till jobbet. Vi hade ju gjort det för lite kände vi så vi var ju tvugna att ta igen vad vi missat!

Förlåt för bilden T..Haha men dom skulle ju bara få se din söta morgonfrisyr..:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: