2010-11-02
 00:26:34

Vart är ni?

Vet ni, jag har tänk på en sak. Och jag undrar om ni tänkt detsamma.
När man är singel så pratar alla vänner med en. Killar som tjejer, men så fort man blir upptagen försvinner nästan hela drösen! Dom sitter där online på msn, facebook och överallt där man är vän med dom, men ingen skriver. Folk slutar till och med ringa vissa gånger.

Varför är det så?

Tycker folk att det är jobbigt att prata med någon som är nykär? Eller vad är problemet?

Jag bara undrar liksom. För jag saknar er..

Och jag vill inte att ni struntar i mig så fort jag hittat mannen som får mitt hjärta att slå ett extra slag.


När jag satt där och va ledsen över att han inte fanns där så va det många som va världsgulliga och tröstade. Sa att han väldigt snart kommer och att jag verkligen förtjänar honom den dagen han gör det.

Jag har hittat honom nu. Min prins på den vita hästen.

Men jag har nästan ingen att dela lyckan med..

Jag är stolt över att han är min. Och jag vet att jag kommer falla dit något så fruktansvärt för honom.

Varför får jag inte dela den lyckan med er?

Jag är precis den människan nu som jag alltid har varit. Den enda skillnaden är att jag har någons famn att känna mig extra trygg i. En famn jag vet att jag kan lita på.

Jag får bara träffa T på helgerna..Så det är enda tiden jag kanske inte svarar exakt varje sekund i telefon. Men vardagarna. Dom enda som ringer och frågar spontant efter en fika eller en dag på stan är min familj.
Jag älskar min familj och jag skulle kunna offra mitt liv för dom, det vet ni också. Men någon gång kan jag väl få träffa en vän?

Det sårar mig faktiskt att knappt någon hör av sig..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: