2010-11-01
 13:56:32

Ni kommer väl ihåg?

Ni kommer väl ihåg min "blivande man" va?
Han som skulle kunna dö för mig, som älskar mig, vill gifta sig med mig och köpa allt jag vill ha till mig. Och som lovade att vänta troget tills jag är redo för honom?
Han som aldrig har träffat mig mer än över msn...

Han är heeeelt förstörd nu!
Stackarn..NOT!

Det är T som gäller för mig. Det är honom jag vill ha.
Det är han som får mig lycklig.
När jag tänker på T så ler hela själen.
Och varje gång han kryper nära mig med "det där" leendet så vill jag bara gråta av lycka att han är min. Han har allt som en ÄKTA MAN ska ha.
Han är respektfull och ödmjuk. Busig och sexig. Snygg och rolig. Charmig och go.
Och så vansinnigt mycket därtill!
Han är helt enkelt världsbäst!

Den 31 Oktober 2010 kl.00.04. Är en dag och tid jag aldrig glömmer!♥


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-01, 17:50:51 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Åh, glöm den blivande mannen, håll hårt i T istället! Hoppas ni får en toppen midda te sammans med familjen, tufft av han att åka med, det tycker ja! Ha en toppen fin kväll nu kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: