2010-11-09
 16:43:00

Stay Alive



Handling:


Filmen handlar om ett gäng ungdomar som kommer över massa tv-spel, bland annat spelet Stay Alive, ett spel som ingen har hört talas om. När dom börjar spela spelet så händer underliga saker runt omkring dem. När helt plötsligt deras vän blir mördad på precis samma sätt som hans rollfigur dog i spelet inser de att det inte är ett vanligt spel. De måste nu försöka hålla sina rollfigurer levande tills de har hittat den skrämmande bakgrunden till spelet, och fått stopp på det.

Filmen är baserad på den hemska men sanna historien om Elizabeth Bathory.


Skådespelare:


Jon Foster
Samaire Armstrong
Frankie Muniz
Sophia Bush

Omdöme:

Bättre än jag trodde faktiskt! Den va riktigt läskig mot slutet. Jag trodde att den skulle vara överdriven och tråkig men den va riktigt spännande faktiskt! Den rekomenderar jag verkligen att ni ska se :)


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-09, 17:04:05 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Tackar! Höppes du har en riktig mys kväll, å att ni inte får för möe snö där opp over! Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: