2010-11-03
 20:22:45

Onsdag 3/11

Idag har det inte hänt så mycket mer än lite matlagning.
Det har ju regnat precis hela dagen så någon promenad har det inte heller blivit.
Jag har letat efter min engelskabok verkligen HELA dagen men jag vet inte vart den är?
Måste va dom söta lägenhetstomtarna :)

För övrigt så ska jag ner med lite grejer i källaren någon dag..
Ni minns väl?



Det är dags att göra något åt det där nu tycker jag..haha!

För övrigt så blir jag faktiskt KONSTIGT nog väldigt sugen på vintern när jag ser denna bild:



Den är underbar tycker jag :) Men jag hatar liksom vintern..
Det är nog helt enkelt T som är orsaken till detta lyckorus :) :blush:




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: