2010-11-19
 18:21:38

Och så ska jag skylla på huvudvärk ikväll!

T berättade för mig att några ambulansmän vart in på en pizzeria och beställt en egen speciell rulle. Det va med räkor och skinka bland annat. Den fick heta Ambulansrulle. Följande sägs:

Jag: Fan va coolt! Då kan jag gå in och beställa min egna rulle ett par gånger så får den mitt namn sen!
T: Nja den skulle nog mer heta puckorulle..eller typ koko..


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-20, 09:49:17 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Å hyggligt! Man fattar ju vart den huvudvärken kommer i från sen liksom :)

Hoppas ni får en toppen dag! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: