2010-11-18
 22:18:58

Och ni får kommentera anonymt

Imorn kommer min snygging hit. Och gissa om jag längtar!! ♥
Om jag flirtar riktigt mycket med T så kanske ni får se en dundersöt bild i helgen.
Fast då ska jag nog behöva flirta REJÄLT och jag vet precis vad jag kommer få göra då..Frågan är om jag ställer upp på det..Vad får jag tillbaka liksom? Nu deal:ar vi här tycker jag...


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-19, 17:58:53 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Skulle inte tro vännen att du har några som hellst problem med det :) Jag väntar med spänning på bilden :)

Ha en toppen helg! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: