2010-11-04
 11:59:58

Och nej, det känns inte bra

Grannen matar småfåglar.
Och jag får skator som skriker på min balkong dygnet runt..
Trevligt!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-04, 14:59:33 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Åh, jag älskar skater ja, dom ger mej så mycket nöje med sinna roliga tilltag vareviga dag, underbare pipis e det! Här har di slete hele sommern för att läre ungera att gå in te kaninerna och sno deras mat :)

Å du, va litte mer rädd om dej, det går inte att vandre på di rosa molnen så du skader dej själv vet du :) Då kanske vi alle bloggiser måste komme å ta bort alle dina vägger :)

Ha en toppen eftermidda nu kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: