2010-11-15
 20:40:28

Nu har jag jagat en glassbil också!

Förlåt för ytterligare kass uppdatering över helgen! Men vi va hos T i helgen och lekte lite. Jag trivs bra där :) På fredagen så kändes det nästan som att sitta på lyxrestaurang! För vet ni vad jag fick för gott?

Oxfilé med potatisgratäng, bea och vitvin!!

Herregud va jag blir bortskämd!

Sen kommer jag inte ihåg om det va före eller efter maten vi jagade glassbilen. Ja, vi jagade den! Hahaha det har jag nog aldrig gjort förut. Vi åkte runt hela filipstad och lyssna å leta men till ingen nytta. Men just när vi gav upp efter bra lång tid fick ja syn på den jäveln!

"DÄR är den!!" skrek jag.

T bromsa in och vände snabbt. När vi kom fram till bruden så köpte vi så klart glassen vi längtat efter.
Så den satt vi och smaska på lite till kvällen, kolla film och hade det görmysigt!
Hela helgen var mysig faktiskt! :)

Innan han åkte igår så låg vi och bara myste, pratade och hade det gott. Precis som det ska vara! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: