2010-11-19
 13:51:31

Jag va smart redan då

Jag satt och kollade igenom mina grejer från när jag gick i 7,8 och 9:an. Där hittade jag bland annat ett arbete om Gustav Vasa. Våran lärare sa att vi skulle kortfatta hans historia så mycket vi bara kunde.
"Ha! Skitenkelt!" tänkte jag.
Gustav Vasa föddes, växte upp, gjorde en resa, blev kung och dog. Blev mitt svar.
"Suck..." va det enda min lärare svarade..Konstigt, det va ju hur kortfattat som helst! :D


Jenny
PUBLICERAT: 2010-11-19, 15:41:43 | URL: http://jennyisaksson.bloggplatsen.se

hahaha fy fan vad smart du är cissi ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: