2010-11-22
 15:44:41

Jag slutade äta räkorna iaf..

Vi skulle ha en romantiskt och mysig liten kväll igår med räkor och kräftor. Gott som fan va det! Tills vi hittade en "kompis" bland räkorna...







Naturligtvis va min första tanke (efter eeeeeuuuuuwwww!) "Coolt! Det här måste jag blogga om!"


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-23, 14:37:33 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Men, va e det? Nån form av mal eller? Förstår om ni tyckte det va litte otäckt att fortsätta äta just då....

Hoppas du har en bra å mysig dag med "fisen!" kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: