2010-11-02
 19:51:15

Ja vet inte ens om någon läser

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Pyamasbyxor och linne
Vad använder du just nu för skor: Joggingskor
Favoritfärg på kläder: Svart men lite färg skadar ju inte heller..Beror på vad det är för plagg! :)

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: En liten busig V
Du delade en drink med: Måste vart syrran det :P
Du gick på bio med: Kära nån...va det L kanske? Syrran
Du gick på stan med: Syster va det nog
Skällde på dig: Hmm det minns ja inte!

Senaste
Låt du hörde:
Lill Lindfors - En sån karl
Film du såg: Dödlig drift eller va det Terminator?
Mat du åt: Måste vart kycklingsalladen
Kram: T! :D
Puss: T ;)
Fest: Måste vart den gången jag och syrran va ut efter lilla V dop.
Känslan: Saknad
Ilska: Inte ilska men frustration, idag
Resa: I söndags!
Glädje: Nu
Dröm: Va för hemsk för att dokumentera...
Boken du läste: Att välja glädje
Personen du träffade: Min familj och T :)
Personen du pratade i telefon med: Den busiga V
Personen du fick sms av: T :)
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig
Gången du var utomhus: Ett par år sedan
Gången du sov: I natt (kväll, morse)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det va nog i midsommras
Saken du köpte:
Isbergssallad

Om dig

Namn: Ni kan kalla mig Nocrysweetnes
Ålder: 20
Smeknamn: Pucko, miffo,kåtfan och "du är ju körd alltså"
Syskon: 3 systrar och 1 bror
Sysselsättning: Pluggar och är med T
Bra egenskaper: Lätt för att skratta och snäll
Dåliga egenskaper: Envis
Linje/klass: -
Hårfärg: Mörkblond
Ögonfärg: Blå
Skostorlek: 42, ibland 41 beroende på skor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: