2010-11-02
 20:01:35

Här snackar vi klappträ..

HAHAHA! Nej vänta... HAHAHAHA!

Jag måste bara dela med mig av en rolig grej.

"Min blivande man" tror att jag är rasist för att jag inte vill ha honom..

HAHAHAHA!

Det va det dummaste han någonsin kommit med tror ja.
Jag har ju själv blandat blod! Och inte fan är jag rasist! Jag tycker att alla människor har lika stort värde tills dom bevisat motsatsen. PUNKT!

Det finns minst en miljon anledningar till att jag aldrig skulle vilja ha det där klappträt. En av dom är att han är totalidiot på alla sätt. Bara den anledningen räcker långt.
Jag bryr mig inte det minsta att han har turkiskt blod (eller va det nå annat?).

Det är personkemin mellan oss jag inte gillar!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-03, 17:08:44 | URL: http://blackmisery.bloggspace.se

Tjingeling! Konstaterar bara åter igen, att din blivande man, han har nog litte svårt att förstå dej rätt...tyvärr...

Hoppas du har en fin kväll! kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: