2010-11-25
 20:20:06

Frustrerad!

Alltså jag är trött fast jag kan sova 8-9 timmar per natt. Lika trött som att jag bara skulle sovit 1 eller 2. Och jag har ont i huvudet konstant och mår illa ibland. Jag har en sådan huvudvärk som gör att det känns som att huvudet ska sprängas. Är det konstigt om jag inte får någonting gjort då? Jag går och lägger mig vid 23.00-00.00 tiden beroende på hur mycket jag haft att göra och går upp 08.00-09.00 (om jag mot förmodan får sova som jag ska). Fast jag vaknar VARJE natt mellan 4 och 6 och ligger sedan vaken upp till 2 timmar innan jag somnar om igen. Ärligt så känner jag mig som en vandrande zombie om dagarna!
Någon som har något bra tips på något man kan göra åt detta?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: