2010-11-11
 13:45:52

En riktig vän

En riktig vän står där på din sida vad som än händer. En riktig vän skäller inte på dig när du gör fel. En riktig vän hjälper dig när du behöver hjälp. En riktig vän kramar om dig när du mår dåligt och peppar dig när du har det svårt. En riktig vän blir inte sur om du ringer mitt i natten för att säga att du vill dö. En riktig vän litar på dig även fast det du säger verkar otroligt. En riktig vän vet hur du känner, utan att du behöver säga något. Men det finns en sak som är mycket viktigare än alla de andra. En riktig vän sviker inte.


liindblaads
PUBLICERAT: 2010-11-11, 17:13:20 | URL: http://liindblaads.se

haha ja eller hur ! jag hade med testat mig själv :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: