2010-11-28
 23:28:46

Dag 3 - Mina föräldrar

Ja vad ska man säga om sina föräldrar? Min far tänker jag inte prata speciellt mycket om eftersom han i mina ögon inte existerar, men min mor kan jag gärna prata om. Fast i respekt mot henne vill jag gärna inte ge ut för mycket eftersom jag vet att hon inte tycker om "internettjafs" som hon så fint kallar det. Men hon är en vänlig själ som uppfostrat sina barn till fyra fantastiska människor. (Haha egotime..)
Ja men som sagt, eftersom jag vill visa respekt mot min mor så ger jag inte ut så mycket info om henne här.
Så blir det ibland :)


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-11-29, 17:02:23 | URL: http://www.blackmisery.bloggspace.se

Åh, jag hyser åxå mega möe respekt för din mamma, jag känner ju bara två av er, men där har hon lyckats jäkligt bra du! :) Hoppas du har en fin dag i dag! Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: