2010-11-28
 23:17:37

Dag 2 - Min första kärlek

Förlåt att jag dissat dom två senaste dagarna...Men jag har sovit över hos syster inatt och vi hade så trevligt att jag helt enkelt inte ville sätta mig vid en dator. Men jag ska ge er dom dagar som fattas. :)
Just den här dagen gruvade jag mig lite för att skriva faktiskt. Dels för att det gör ont, och dels för att jag vet att T inte vill veta. Det skulle inte jag heller vilja om jag vore honom..
Så ni förstår om det inte blir så utdraget va?
Killen jag blev kär i vet vad jag tycker och tänker. Han vet vad jag kände då, och det räcker med att säga så mycket. Men om ni så gärna vill veta så kan ni kommentera och fråga efter texter då jag skrivit om honom så får ni läsa själva helt enkelt :) Jag vet ju vart texterna ligger så var inte blyga :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: