2010-11-26
 16:42:14

Dag 1 - Presentera mig själv

Ni som har följt mig en tid behöver nog egentligen inte läsa detta eftersom ni vid detta laget borde känna mig ganska bra. Men för er nya så ska jag göra mitt bästa för att ni ska lära känna mig :)

Så vem är jag då?
Jag är en ganska lugn tjej med en ganska bra humor bara jag vill. Jag blir inte arg särskillt ofta, men när jag väl blir det så blir jag verkligen arg. Jag går liksom och samlar på mig tills det smäller till slut. Annars så skulle jag nog säga att jag är en alldeles för stor tänkare, vilket kan vara en nackdel många gånger.
Annars är jag snäll mot alla jag möter och alltid lika envis.
Det går att prata med mig om det mesta utan att jag dömer någon. Och jag är en god lyssnare.
När det gäller vänskap så är jag en bra vän om jag får bra vänner tillbaka.
Vem orkar ställa upp om man inte får något tillbaka liksom?
För övrigt så är jag en stolt moster till en underbar liten flicka. Och jag har världens bästa syskon ♥ Om något händer min familj skulle jag verkligen gå under. Stark är jag, men händer det dom något, då går jag under.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: