2010-11-22
 23:51:03

2010-11-22

Ja alltså förlåt för dålig uppdatering! Men sanningen är den att jag har fastnat i städningen hela dagen. Och så var jag till tandhygienisten tidigare idag. Det gick faktiskt bra! Hon peta bara runt lite och sen va det över på 10 minuter. Alltså ingen bedövning av misstag den här gången och inget tandkött som dunkar av smärta. Hurra för det! Och inte va hon på dåligt humör heller som hon brukar va. Så idag gick jag och fruntimmret ihop! Hurra igen!

Nu sitter iaf jag och fisen (Wilma) och myser i soffan. T jobbar och är duktig. Så han får jag bara vara kärleksfull på sms till, men det går det med! Han är ju lika kärleksfull tillbaka! :) Min älsklingspojke! Eller ja, han är ju faktiskt en man..:)
Jag har en bild på T som jag så gärna skulle vilja att ni fick se. Han är så otroligt underbar på den! Men ni får inte se för att jag vet att han inte skulle vilja att jag la ut den.
Men jag tror ni överlever :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: