2010-12-27
 01:05:37

Vart tog förändringen vägen?

Du lovar att du ska lyssna. Men ändå gör du det inte.
Du säger att du vill lära dig. Men när jag visar dig så vägrar du.
Du säger att det är roligt. Men jag ser på dig hur mycket du hatar det.
Jag försöker prata med dig. Men du hör mig inte.
Ibland känner jag mig som en skugga. Någon du bara vill fördriva tiden med och inget annat.
Du sa att du va redo för en förändring. Men jag tror dig inte..
Jag vill inte vara den som hela tiden måste tala om vad du ska göra när du visar så tydligt att du inte vill.
Jag har bara en fråga till dig.
Varför säger du att du vill ha mig när du visar så tydligt att du inte ens vill kämpa för mig?


Viktoria
PUBLICERAT: 2010-12-28, 16:20:16

Bra fråga! Dumpa han!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: