2010-12-18
 11:37:39

Spökar det?

Inatt hände mig en VÄLDIGT underlig grej. Och ganska komisk om man tänker på min reaktion..Haha jag ska berätta!

Jag gick och la mig som vanligt, dyngtrött. Och klockan vara runt 00.00 när jag kom i säng. Jag hade datorn på standby (eller hur fan man säger) läge eftersom jag inte orkade slå av den helt, jag hade ganska mycket igång som jag inte ville avsluta och börja om helt på nytt med. Typ bildprogram och sånt.
Allt gick bra och jag somnade. MEN, mitt i natten, exakt klockan 03.00 så vaknar jag av att min dator spelar musik på högsta ljud. Två olika låtar som jag hade på youtube. Inte pausade eller så, utan dom hade spelat slut.
Jag gick upp för att stänga av. Till saken hör att Wilma, min katt, har absolut inget med saken att göra. Hon sov nämligen i köket och dörren mellan storrummet och köket var stängd. Hon är alltså oskyldig.
Jag sa högt och tydligt (och delvis sömnigt då):

"Fan, ge er! Jag vill sova.."

Sen gick jag och bäddade ner mig igen. Men, det slutade inte där. Efteråt började en prydnadsgrej jag har på toalettdörren att gunga fram och tillbaka..Den är av trä, och sitter alldeles för högt upp för att Wilma ens ska ha en chans att nå den. Och förresten så sov hon.

Så min fråga är, spökar det tro?


Jag har absolut inget virus i min dator kan jag tillägga..


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-12-19, 11:50:44

Tjing! Men gud va spännande, men om det e spöken, då e di ju snäll iallafall :)

Ha en toppen dag i dag kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: