2010-12-10
 21:32:12

Och av någon anledning blev det 2 listor..

Vet ni? Jag har så SJUKT onödiga talanger. Talanger man inte ens har nytta av..

1. Jag kommer ihåg citat från filmer. Roliga som tråkiga.
2. Jag är sjukligt lättlärd på tv spel. Nödvändigt när jag får nytt kanske och är spelsugen. Men hur ofta har jag nytta av det liksom?
3. Jag har världens sämsta sångröst.

Och vad drar vi för slutsats?

1. Jag har nog rätt bra minne iaf.
2. Jag är lättlärd, men bara när det gäller något jag verkligen gillar.
3. Jag kan göra konstiga ljud ingen annan klarar. HA!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: