2010-12-29
 10:25:11

Lite nytt behövs när det andra krånglar

Medans någon ligger i min säng och snarkar så kan jag passa på att kasta in ett inlägg.
Och därför tänkte jag berätta att jag passat på att beställa en telefon :) Medans mellandagsrean var igång ;) Och tur var väl att jag beställde den när jag gjorde för dagen efter så var den tillbaka på vanligt pris igen!
Så här ser den ut:



Ska bli skönt att byta märke nu..Är så jävla trött på sony ericsson och alla deras problem nu! Nej tacka vet jag sampung (ja medvetet stavfel), dom är tåliga och bra!
Har haft sampung förut och så bra telefoner har jag då aldrig haft!
Jag beställde den för 642 kr. Nu ligger den över 1000..Ibland har man tur!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: