2010-12-24
 14:37:34

Julkänslan kom inte i år heller..

Ja nu är det den "stora dagen". Den dagen man ska vara glad och allt det där..
Och jag har noll julkänsla, noll humör för maten och jag är bara så trött på musiken!
Precis som det brukar vara. Jag hatar julafton. Så vansinnigt tillgjort! Men det roligaste ska bli att träffa mina systrar, deras karlar och lilla systerdotter.
Dom är höjdpunkten med hela den här julen. Men jag säger dom Just D.
"Alltid samma terror år efter år och ens enda tröst är att ta sig en tår."
Ja men god jul liksom!


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-12-25, 11:17:08

God fortsättning min vän! Hoppas att det trotts allt ble en toppen jul, kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: