2010-12-06
 20:23:22

Förlåt förlåt förlåt!

Förlåt för vrålkass uppdatering! Jag vet att jag inte kan skylla på att jag inte hinner eftersom man kan tidsinställa..Men jag har faktiskt inte ens orkat skriva speciellt mycket. Jag fick ju följa med till T: s jobb i 2 nätter och tjänade en kosing på att bara hålla koll på honom. Japp, jag satt i sammanlagt 16 timmar och glodde på min karl utan att göra något annat. Och fick dessutom betalt! Haha får jag så bra betalt för att bara kolla på honom så jädrar va jag ska glo ögonen ur mig!
Men jag har skrivit lite nu iaf som kommer komma lite då och då så håll utkik! :)
Det blir ju inte lika roligt om jag skriver det i samma inlägg förstår ni ;)


blackmisery
PUBLICERAT: 2010-12-07, 09:46:55

:) Sikket toppen jobb! Det låter ju för bra för att vare sant ju :)

Ha en bra dag i dag Kram om



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder den! Alltså det gör inget om du skriver en kort kommentar, jag blir lika glad ändå! ;)

« Namn Ska jag komma ihåg dig?

« E-post (publiceras ej)

« URL

Kommentar: